Hmm... Love 22

Idag har jag verkligen BARA nästan bara fått piss kort... har ja fått nåt så har ja inte ens prickat ett par på flopp. Fick till slut 22 och som vanligt hjälpte mig den handen upp.. Det var 5 spelare på bordet. Jag satt på knappen och höjde. 2 går med,

Flopp: Qh, Jk, 2r

Jag höjer igen en lägger en går höjer mig dubbelt

Jag synar. Kommer 7k på turn. Jag höjer han går med.

Kommer 3s på rivern. Kan inte så mkt bättre blir för mig med 22. Han går all in jag synar.

han har Q J :) Jippie!!!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt att ta hem den där... Fast man vet ju hur det känns att sitta i motpartens situation med. Fast det e det fina med poker :)

2010-01-04 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0