Full tilt....

Hej Hej....


Har nu nyligen börjat spela på full tilt...
Spelar fortf bara turnering & det har gått dåligt... MKT badbeats fortfarande... men idag har jag haft lite mer tur..

Första fina potten var när jag fick 88 på BB blindsen var då 100/200 en spelare häjer en till synar sen även jag.

flopp 896 regnbåge.. första killen betar 750, den andra synar, min stack är 2400 så inte mkt att göra jag trycker all in, första killen synar andra foldar.. han visar  såklart T7, men turn visar en 9a och river 2, vilket ger mig en kåk :)

Så nu har jag spelat lite till och vann en fin pott på AK all in nyss.

Har just ca 12k med blinds på 250/500, så man får hoppas :)

mvh Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0