Spel Spel Spel

Tjena, var ett tag sen jag skrev nu :)
Jag har spelat en del, men inga speciella vinster nån på 50$ men de är väl de enda denna veckan.

Åkt ut på mycke Badbeats och haft en del otur med!

Börja spela en nu kl 21, 1 timme sedan...
Fick ett antal AJ, AQ, JJ i början... men floppen visa inget intressant, och andra spelare höjer & höjer.....så blir till att folda och hoppas på en annan hand...

Just nu precis får jag KK på SB blindsen är 100/200 en kille synar, en raisar till 650 och jag hade 2600 kvar i min stack, så jag går all in han blixt synar med AKh flopp 4h 5h 6k turn 9s river Qs.. puh med min otur trodde jag att han skulle få färg men inte denna gången!!

Limpade in med QQ med första poss innan med.. 4 med till flopp den visar 369 regnbåge ganska fin flopp för QQ, ja betar 450 en synar, ja väntar tiden ut och går all in efter han spelat ganska dåligt innan vad jag obderverat, han synar och till min förvång synar han med lägsta par med A som kicker asså synar han min all in med A3, han prickar inget på turn eller river, tack för en fin pott till :)


Jag ska vara mer aktiv här i bloggen, ja lovar :) Bye! // Fredrik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0